Julmat

Relativt bra dag, synd bara att jag krängde i mig en lussebulle...
Matdag:
Frukost: En yoghurt (små förpackningar)
Mellis: En lussebulle
Middag: En liten portion pasta med rökt lax och bladspenat
"Efterrätt": En yoghurt (små förpackningar)
Övrigt: Två glas julmust

Somsagt, synd att jag skulle äta lussebullen...
Måste bli smalare till nyår.
För på nyår smäller det!
Det roliga är att jag och en vän har som nyårslöfte att gå ner i vikt, jag ska att jag ville väga 40 kg, och hon ville väga lite mindre, och att vi skulle hjälpa varandra. Det roliga är att hon vet inte att jag håller på med p-a. Så ett bra tillfälle att få hjälp från någon ovetande!
Och jag sa till henne att vi bara skulle äta hälften utav det vi tog, så nu slipper jag få dumma frågor!
Yay...

Nej, ska sova nu.
Dan före doppare dan.

Tänk på!
Bara för att det är julafton imorgon (klockan är efter tolv) så betyder det inte att man behöver kränga i sig mat!
Man kan hur lätt som helst överleva julen genom bara lite mat, förra julen åt jag ca två laxbitar och sen var jag klar. Ingen frågade. Ha inte julen som en ursäkt för att äta, det håller inte.
Säg att du inte är hungrig eller nåt, man måste ju inte kränga i sig!

Ha en trevlig natt, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0