-0.3 kg

Igår hetsåt jag, och gick upp 0.3 kg, men idag såg jag att jag gått ner igen.
Så skönt...
Jag vill ju som sagt väga 45 kg innan den 28:e, undrar om jag kommer klara det...
Om jag ligger i riktigt hårt!
Men dessa kilona lär jag gå ner rätt snabbt, eftersom jag gick upp dom för jag började äta som fan.
Men ner kommer jag iallfall gå! :D
Det bästa av allt är att mor inte är hemma, så hon kan inte kolla om jag äter.
Bror bryr sig inte överhuvudtaget, så det är nice.
Äsch, annars idag händer inte ett skit.
Mitt liv är så tråkigt!!
Hoppas det går bra för er, puss!

Kommentarer
Postat av: susie

ja går fan upp två kg efter en hetsät, men ja spyr ju upp de såå då blir de -2kg igen hehe

2008-06-17 @ 09:20:29
URL: http://kwicked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0