4 hg doooown! :D

Igår var jag med Fröken M och hennes emo-kompis.
Det var trevligt, vi tittade på film och INGEN mat! =)
Idag när jag vägde mig på morgonen..... stod vågen på 48.2 kg!
Då har jag gått ner 4 hg sen igår.
Duktiga lilla jag!
Min belöning är en risifrutti, lite väl mycket kalorier i den, men det tränar jag ändå bort sedan. Det är bra att ge sig själv sånna småbelöningar också, så att man känner sig duktigare!

Idag blire pw som vanligt!
Ska nog följa med Fröken M till stan också, så då blir det ju gå där också....

Nej, ska gå!
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Towe

såg din blogg genom ana sida :)

blev väldigt peppad av at tse att du gick ner så mkt så fort ;P ..

sådärför tänkte jag svälta mig hela dagen idag.

Kolla gärna in min blogg.

ToweBomaan.blogg.se

2008-06-17 @ 14:05:13
Postat av: Peanut

Lägg till min msn om du vill ha hjälp me header så fixar vi det sen när vi båda är online :)

2008-06-17 @ 14:52:07
URL: http://sugarcovered.blogg.se/
Postat av: Peanut

[email protected] :)

2008-06-17 @ 15:11:58
URL: http://sugarcovered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0