dummmmma

hejsan!
Är det inte ett lovely väder ute, säg?
Idag GICK det bra, tills det sket sig.
Hade ätit en macka + en kopp te, tills nu, och så tänkte jag att äta kan jag väl lite, så att jag inte mår för illa imorgon, så jag gjorde äggröra + två ljusa mackor.
ÅHHHHHHHHHHHHHH, vad fan tänker jag med`?
jag har fortfarande chansen att spy!!!
borde jag?...
JA, JAG GÖR DET.
...
Iallafall, här är min BMI-skala,
hur mycket jag väger+bmi,
jag väger inte 44 kg nu, utan den är bara ikryssad bara för att! :)

image12


'Puss

Kommentarer
Postat av: Peanut

Bloggsvar: Du kan göra headern i tex Photo Shop eller liknande och sen laddar du upp den på bloggen, sen klickar du på den och kopierar själva adressen till bilden i adressfältet och sen lägger du in den i stilmallen. Hoppas du förstår hur jag menar, annars kan jag hjälpa dig och göra en åt dig och sen lägga in den :)

Föresten, vart kommer den där bmi-skalan ifrån? Verkar ju jättebra!!

2008-06-01 @ 17:55:02
URL: http://sugarcovered.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0