fasta

Nu har jag och en tjej startat fasta, vi ska fasta i fem dagar är det tänkt, och gå ner fyra kilo på det. Då är jag på min delmålsvikt.
Låter skitbra tycker jag, vill nämligen väga 45 kg innan jag drar utomlands.
Så perfekt är det!
Men idag har det gått skitdåligt, hetsätit.
Det började med en sån färdigmat på 360 kcal, och det tyckte jag kunde räcka för dagen.
Sen DUMMA MIG öppnar jag kylskåpet, tar ut smör, ost, fil, bröd, och äter.
Som bara den!
Inte nog med det åt jag en jävla massa chips.
Snacka om att förlora kontrollen!
Men inget mer med det, jag ska klara detta. Inget kan få stoppa mig nu.
Peace out!

Kommentarer
Postat av: Sara

Shit va jag känner mig igen i det här inlägget.

När man tror man har kontroll och verkligen vill så börjar man äta.

Det märks på min vikt 69 kg, jag vet fy fan va äckligt! Vägde 50 förut men tappade kontrollen när jag fick lunginflamation för ett år sen. efter det har vikten bara stigit.



Det verkar dock gå bra för dig märker jag när jag läser din blogg, så jag skulle vara tacksam om du kunde mejla några tips till mig. antingen på min mejl eller som en kommentar på min blogg.

Jag behöver verkligen tips eftersom jag ska gå ner 10 kg på 5 veckor.



Kram

2008-06-16 @ 23:47:27
URL: http://makemeskinny.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0