ff

Hejsan! Har inte skrivit på ett tag, men förra veckan var jag på srf, gick ner några gram.
Men har ändå gått upp, innan vägde jag 49.3, nu väger jag 49.7 :/
Men det skall ner!
Och den dieten jag skulle börja med, får jag börja med i juli.
Kan inte innan dess, ska åka utomlands, och då går det ju inte!
Jag saknar då jag vägde 42 kg......................
Så... det finns ingen mat hemma!
Vilket är positivt :)
Tänkte ut en runda sedan, eller om jag tränar hemam istället.
Det regnar ute!
Och jag rä redan lite förkyld, vill inte bli mera.
Så... idag tänkte jag dricka teeeeee, och.... knäckebröd kanske.
Ska städa mitt rum också, och det ser INTE fint ut, haha ;)


puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0