glad :D

Jag är så glad!!!!
Igår (inatt) när jag vägde mig, vägde jag 48 kg, och blev skitglad!
Hade äntligen nått mitt första delmål,
så tänkte jag att då är jag säker på 47.9 kg imorgon eller nåt, MEN....
Jag låg på 47.6!
Jag blev skiiiiitglad, ihih =) Jag har gått ner 3.1 kg på 19 dagar, kanske lite för vissa, men inte för mig! :D
Det är positivt för mig.
Men jag bävar mig också, eftersom jag drar till pappa idag!
Men ska inte äta på hela dagen, förrän det serveras mat där, och ska Försöka ta så lite så det inte märks.
Jobbigt!
Ska försöka skriva, =)


Men ska gååå nu, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men det är ju bra! Då är det ju antagligen bara fett du gått ner &inte i vattenvikt :D

2008-06-23 @ 13:44:34
URL: http://unpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0