Heeelp me!

Min dag har faktiskt varit bra =)
Åt två knäcke till frukost, och sedan nothing i skolan.
Sen hände jag med Fröken M hem och vi chillade mest, sen åt jag två mackor där, för annars hade jag nog svimmat, haha.
Men jag har inte tränat idag =( Hoppas inte E sover hemma, för då kan jag göra lite situps och sådant på mitt rum.
Har inte vägt mig mer idag sedan imorse, men jag FÅR inte ha gått upp något, hoppas hoppas jag ligger under 49 kg imorgon. =)
Men jag tror jag ligger runt 500 kcal idag, och det är skitbra!
Men blev lite rädd innan, när jag skulle ta pasta (som jag sket i sen) så kom mamma och kramade mig och sa: "Gör nu inget dumt"
Jag: Vadå dumt?
Mor: Hm.. Ja...
Sen tittade hon så konstigt på mig och gick.
Vad menade hon?!?!
Men jag behöver hjälp med en sak, ska utomlands i sommar, och då blir det i stort sett omöjligt att undvika mat.
Vad skall jag göra?
Självklart avstår jag från glass och sådant onödigt, men när vi äter på restaurang och sånt?
Tack och lov äter vi frukost i lägenheten, och då tar jag ju inte så mycket, men vi kommer förmodligen äta på restaurang oftast.
Jobbigt!
Vore glad med tips =)

Hoppas eran dag har varit toppen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

om ni äter på restaurang så kan du välja någon enkel sallad, sitt mest och peta i maten och prata mycket så du inte hinner med att äta.

annars kan du välja någon förrätt, som soppa, helst vegetariskt, som grönsaksoppa osv. sen kan du bara sitta och slörpla i dig soppan försiktigt, och någongång kan du äta lite och sen om dom frågar varför du inte äter så mycket så kan du säga att du inte tyckte det var gott!

sen kan du även försöka springa iväg ut på toan och spotta ut mat, gömma maten i fickor eller liknande.

men om det blir så att du äter mycket så är ju toalettbesök en räddning..

2008-06-13 @ 00:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0