Jobbigt värre

Jag har ett litet (stort!!) problem.
Min mamma ska flytta, och under tiden hon flyttar, är jag utomlands!
Och då är det såhär, HON KOMMER HITTA MIN VÅG!
Så man kan säga att jag ligger risigt till, men jag tänkte så, jag har en flytlåda, där i kan jag ju lägga den!
Då ser hon den (förhoppningsvis) inte.
Gah, varför varför varför?! :|
Äsch, önska mig lycka till.... haha!

Förresten, när jag drar utomlands (28:e) kommer jag inte skriva på två veckor!
Så ni får vänta, men jag ska be min kompis kika in här och skriva en rad från mig,
om hur det går ute in the big world!
Förhoppningsvis så går jag ner, fastän jag inte kommer kunna träna knappt nåt.
Jag delar ju rum med min halvsyster, och lägenheten vi ska bo i, finns det ingenstans man kan träna, utom möjligtvis toaletten som är skitliten!
Usch, vad livet är svårt!

Nu ska jag komma på en lösning så jag kan gömma min våg... hm....


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0