ny diet!

Just nu, precis i denna stund, känner jag mig fetare än någonsin!
Vill bara skära bort mitt äckliga fett.
Jag har tänkt på en sak på senare tid, innan när jag nästan var smal så påpekade folk det!
Dom sa att jag var smal osv, nu... inget!
Det betyder att jag är fet nu!
Usch usch,
jag skrev i föregående inlägg att jag skulle spy...
Och det gjorde jag!
Dumt av mig, väldigt dumt.
Jag vill inte spy, men samtidigt vill jag!
Jag känner mig så ren då, och inte lika smutsig.
Men det förstör ju tänderna något rejält :(

Jag skall börja på en ny diet förresten!
I tio dagar ska jag testa, den skall tydligen vara skitbra, en sån kändis-diet.
Tydligen gick Beyoncé ner 10 kg på den :O
Dieten kallas "Master Cleaner",

        Dag 1-7
        Frukost: görs av 2 små teskedar havssalt och 250-300 ml rent ljummet vatten,
        som dricks på tom mage.
        Drick dagligen mellan 6 och 12 glas "lemonad" gjord på:
  • 2 msk ekologisk citron- eller limesaft (ca ½ citron)
  • 2 msk ekologisk lönnsirap (så mörk som möjligt)
  • 1/10 tsk cayennepeppar - helst ekologisk
  • Rent - halvljummet eller kallt vatten
        Kvällsmat: ört/laxerande-te

       Dag 8-10
       Avsluta kuren med ;
       apelsin- eller ananasjuice de två första dagarna och juice,
       färsk rå frukt och grönsaker den tredje dagen

Men ska göra det på sommarlovet, dagarna innan jag ska hem till pappa.

Någon som testat den förresten?:)

Kommentarer
Postat av: Carro

spyr man inte av saltvatten?

2008-06-02 @ 10:09:30
URL: http://anamialife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0