STAND IN THE RAIN!

Har varit ute på en pw på 40 min, i REGNET.
Så.. eh, jag är dyngsur typ!
Men det var rätt nice, jag brydde mig liksom inte alls, sket i att jag blev som en dränkt katt.
Idag har jag då ätit:
Fiskbullar i räksås med potatismos +211 kcal
En läkerol +3 kcal
Powerwalk 40 min -280 kcal
Jordgubbar ca +76 kcal
Summa: +7 kcal
Då ligger jag nästan minus idag!
Guuuuud så duktig jag känner mig, hihi =)
Men sen blire självklart träning på mitt rum ikväll också, OM E inte är hemma... Då går det inte, eftersom vi har rummen mittemot varandra, utan dörrar. Så snacka om att bli påkommen!


Ska gåååå!
Vad tycker ni om min blogg förresten? (härma superfat)

Kommentera mera, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0