Varför går jag inte ner mer?



Hellooooo! =)
Sitter och äter knäckebröd, vägde mellan att ta två eller tre, men tog tre, eftersom jag förmodligen inte kommer äta mer idag, än kanske en frukt.
Vikten idag var 48.1 kg,
så irriterande!
Haha, är 1 hg från mitt första delmål!
Så jobbigt, haha.

Men är förmodligen unnnder 48 imorgon!
På tre dar har jag gått ner 0.5 kg
sjukt bra!
Idag, ska jag dammsuga hela nedervåningen, plocka disken, städa mitt rum, packa massssa kläder till utomlandsresan, gå powerwalk, och sen får jag se vad som händer! Så det är bra att min dag är fullpackad, så slipper jag tänka på mat.

Men nu när jag har så många (hrm, många för mig!) läsare, skulle jag veta om det finns nåt ni vill jag skriver mer om, eller några synpunkter!
Don't be afraid to speak up! =)
Nu ska jag äta upp sista knäckebrödet, klä på mig och sedan sätta igång med min dag!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Moi

Tycker att din blogg är helt bra som den är =)

Är det okej att jag länkar till den föresten??

kram

2008-06-18 @ 14:34:38
URL: http://miserymonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0