VEM är jag?

Sååå...
Dagen har väl gått bra då...
:

Mat:
3 knäckebröd med smör + ost ca 150 kcal
Städa 40 min -123 kcal
20 min pw -79 kcal
500 ml cola zero +1.6 kcal

sammanlagt -53.6 kcal

Känns så bra att vara minus idag.
Men skall inte äta mera idag...


Men jag tänkte berätta lite om mig själv (inte detaljrikt, så ingen förstår att det är jag) för har sett på andra  bloggar att dom gör så!
Okej mitt namn är hemligt och jag är femton år.
Jag bor i ett samhälle där alla känner alla, och vet allt om alla.
När jag hade min värsta period, då jag spydde som mest osv, visste ju Självklart dom flesta om det.
Inte kul.
Även den period då jag skar mig, visste Alla det.
När jag somnar om kvällen, vill jag inte vakna upp, eftersom jag föredrar mina drömmar mer än verkligheten.
Jag drömmer ofta, typ... 9/10 nätter drömmer jag.
Och jag älskar det, förrutom när det går snett i dom.
Alltså, verkligheten är ett sandkorn i jämförelse med mina drömmar.
När jag blir vuxen vill jag bli känd, snygg, rik och eftertraktad.
Och eftersom jag aldrig kommer bli det, nöjer jag mig att flytta till England eller USA för att få ett jobb och en man, barn, hus, ett liv alltså.
Då ska jag glömma allt här i Sverige, jag skall skapa något nytt.
Min högsta önskan just nu är att flytta hemifrån, till min egna lilla tvåa, med en katt.
Jag längtar så innerligt tills jag får köpa mat, toalettgrejer, möbler och sådant själv.
Jag längtar så tills jag bor ensam, och får vara ensam.
Med en egen dörr, till en egen lägenhet.
Så att jag kan låsa dörren då allt utanför blir för jobbigt, vilken dröm!
Jag vill bli en ung mamma, och jag vill ha en dotter, som jag skall älska så innerligt mycket (även om det blir en son!), sen vill jag bli ensamstående, med mitt barn.
Och vi skall få en sån relation till varandra så att dom andra barnen blir avundsjuka för att denne är bästis med sin moder och inte dom.
Jag skall ge mitt barn Allt, den skall få allt den vill ha, allt jag aldrig fått.
Haha, nu spårar jag ut....
Men vilka drömmar man kan ha!
Äsch, mer om mig nu.
Jag är envis, dum i huvudet, elak, lögnare, inte att lita på, ful, störd, äcklig.
Ja, listan kan bli lång.
Alltså ingen bra vän......
Men jag kan faktiskt vara snäll också!
Svårt för att säga nej har jag också, väldigt....


Men orkar inte förklara mig längre, för ingen förstår ändå inte.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

självklart :) adda mig på rebeckaholmberg@hotmail.com

2008-06-11 @ 22:27:45
URL: http://starvingforperfections.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0