Vilken skillnad!

Jag skulle ju fasta, men det blir inte av.
För jag skall till pappa nästa vecka och det är inte bra om jag fastar precis innan...
Så idag har jag ätit en nektarin +51 kcal
50 ml äppeljuice +22.5 kcal
Två mackor med ost och smör, vet ej hur många kcal det var i det...
Men jag tror dom låg runt +140 kcal
50 situps -18.5
PW 35 min -135
Cykla snabbt 5 min -42 kcal

+18 kcal

Om jag räknat rätt.
Och dom 18 kalorierna som är kvar, lär försvinna under dagen...
Ska dessutom göra situps, knälyft och armhävningar ikväll......

Jag gick ju upp 7 kg på väldigt kort tid, då jag började äta normalt igen.
Första bilden är på mina ben då jag vägde 43 kg, andra är nu när jag väger 48-49 kg




Ser ni vad FETA dom har blivit???
Usch usch..
Nej, skall hoppa in i duschen, puss!

Kommentarer
Postat av: cic

hur lång är du ?



hoppas allt är bra!

2008-08-22 @ 17:12:31
URL: http://lapluspetite.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygga ben på båda bilderna.

2009-01-11 @ 05:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0