What a day! =)

Svart på Carolina's kommentar:
Jag har alltid vägt lite (förrän nu), och när jag vägde 43 kg så åt jag ingen frukost, och i skolan om vi till  exempel hade köttbullar, åt jag.... kanske tre vegetariska (är vegetarian) och en halv potatis.
Då drack jag inte mjölk överhuvudtaget.
När jag åt normalt, eftersom jag gick upp så mycket, åt jag för en hel befolkning kändes det som!
Då kunde jag äta sex vegetariska istället, och två potatisar!
Så du kanske förstår skillnaden, ;)
Vad kul att du gillar mig blogg! =)
Kram!




Idag när jag ställde mig på vågen..... jag har gått ner ett hekto! :D
48.6 kg, och det känns underbart.
Även om jag fortfarande är tjockis, men det går neråt.
Dagens planer är en pw på 35 min, och sedan övningar hemma.
Äta... jag är så sugen på fiskbullar med potatismos!
Äter jag det, kommer jag ligga på 211 kcal idag.
Men då är det bättre om jag äter det lite senare, så jag inte är så fruktansvärt hungrig ikväll!
Eller så skiter jag i det... kan leva på knäckebröd.
Haha:D
(är fortfarande glad för jag gått ner ett hekto!)

Idag MÅSTE jag städa ur mitt rum också =( annars blir mamma arg på mig!
Det är ju "träning" det också...
Hm :D

Nu måste jag gör nåt med mitt liv, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0