Courage

Hello sunshines! =)
Direkt när jag vaknade, började jag städa.
Så jag har städat i ca två timmar nu.
Underbart!
Städade hela nedervåningen, och sen ska jag på mitt rum.
Idag har jag ätit en skiva grovt bröd + några tuggor på den andra skivan
Jag hade mjukost, och smör på.
Brödet var det 55 kcal per skiva,
och smör + mjukost var 128 kcal
Alltså 183 kcal allt som allt. =)
Men eftersom jag åt några tuggor på andra skivan, blir det ju lite mer kalorier,
men orkar inte räkna på det!
Dagens planer:
Träna lite hemma
Städa mitt rum
Ut och springa/gå en runda
Duscha
Situps/armhävningar/knäböj osv
17:40 Äta en soppa på 100 kcal
Ingen mat efter 18.00
Så... då kommer jag ligga på 283 kcal idag, om allt går enligt planerna!
Idag när jag vägde mig stod vågen på 50 kg
jag har fastnat.
Äsch, den 15 maj SKA jag väga 45 kg.
Inget snack om saken.
Sen den 15 juni SKA jag väga 40 kg.
Kommer jag lyckas?
Hoppas det!

FÖRRESTEN, I NEED SO MUTCH HELP!
När jag är hos min far, är det omöjligt att smita ifrån maten.
Och ni måste tro mig, det är verkligen OMÖJLIGT.
Enda sättet för att kunna skippa maten är väl om man skärt av sig tummen, eller nåt....
Hur ska jag göra?
Funderar på att  börja spy igen...
Men tips vore verkligen jättesnällt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0