Träningsvärk!

Gick / joggade bort och hämtade cyklen, och cyklade hem.
Nu är jag sådär hääärligt utmattad!
Har väl tränat bort det mesta av dom fyra (!) mackorna jag åt idag.
Känns härligt... Idag ska jag nog bara äta soppa, och sen inget mer.
Får se vad som händer!
Vägde mig nyss, 49.5 kg.
Gått ner ett halvt kilo iallafall, haha! ;)
Såhär vill jag gå ner:

15 maj: 45 kg (17.9)*     
15 juni: 40 kg (15.9)
1 juli: 38 kg (15.1)

När jag nått 38 kilo, blir delmålsvikterna:
35 kg (13.9)
32 kg (12.7)
30 kg (11.9)



Tror ni jag klarar det?
Förhoppningsvis, annars om jag ligger nära vikten jag vill uppnå, är ju det också bra....
Äsch, ska duscha nu!
Ha det bra.

En thinspo bild på köpet;
image2


*Det i parentes står för BMI=Body mass index

Kommentarer
Postat av: H

Jag hoppas att du klarar det! :)

2008-05-02 @ 01:25:36
URL: http://pretty-thin.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0