<3

Igår festade jag, massa kalorier asså :(
Men jag vägde mig sen, och har gått ner 3 kg!! Är supeeeeeerglad! Men tänker dock inte säga hur mycket jag väger, förrän jag kommer till en vikt som inte känns så pinsam. Men jag väger under 50 iaf...
Idag ve jag att det kommer gå uselt, eftersom vi ska ha gäster :S
Hatar det!
Imorgon ska jag iaf ut och jogga en lååååång runda :D
Har köpt en skitfin klänning också, som är väääldigt slimmad. Och det är ju perfekt pepp, för när jag är smal, ska jag ha på den som en belöning!
Hihi.


Men ska draa nu, puss sötnosar!

Kommentarer
Postat av: m

hur lång är du?



sköt om dig<3

2008-12-01 @ 22:04:01
URL: http://anadiary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0