Bulle

Pappa frågade om jag ville ha te, jag svarade ja.
Åt en bulle också, för att efter middagens incident så att dom inte får fler misstankar.
Jag kan inte bara tänka på att svälta mig, måste även tänka på hur omgivningen ser mig.
Om jag aldrig äter så är det självklart att dom börjar misstänka, så därför åt jag den bullen. Tack och lov var den väldigt lite.
Men med mat kommer ångest, så nu sitter jag här med ångest...

Var ute och gick innan, en väldigt kort promenad på ca 20 minuter, men det var skönt ändå.
Sen blire träna innan läggdags!
Hade tänkt att köra magövningarna som jag la upp i ett annat inlägg, och situps, armhävningar, knäböj och så.
Nu ska jag titta på film!
Ha så bra ♥

If she can, we can

Kommentarer
Postat av: malin

hej tänkte bara säga att du gärna får gå in och kolla på mina fotografbilder på :

http://www.flickr.com/photos/malingustafsson/



lämna gärna en kommerntar, på den sidan =)

Tack på förhand



ps, väldigt bra blogg =)

2008-11-09 @ 12:43:52
URL: http://matmonstret.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0