..

Frukost: inget
Lunch: FISH 'N' CHIPS :'(:'(:'( (hatar mig själv just nu...)
Middag: Får se hur det går, ska säga att jag ska äta i stan så skiter jag i den....



Dålig hemsk ful jobbig äcklig misslyckad dag.
Gick jäääättebra, tills lunchen.. Vi gick till en restaurang och så det enda jag kunde äta var fish n chips.. självklart åt jag upp allt :) min självkontroll är kass!
som grädde på moset så köpte jag en cola endast för att bli av med en kille i min klass som skulle klänga och hålla på :S, han satt och smekte mig på magen osv, så jag kände mig bara ÄNNU tjockare
ve och fasa :(, orkar inte.
och ska ut ikväll, men tror ni att jag ser bra ut i nåt eller?
hahahaha knappast, ser ut som en val, en fucking jävla VAL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0