:(

Jag tror pappa och hans fru börjar misstänka.
Först när jag sitter och tittar på tv så kommer pappa och frågar hur jag mår, så säger jag "bra".
Så säger han, nej det gör du ju inte.
Helt sjukt :S, sen vid maten så åt jag halva veggoburgaren och lite mindre än en näve pommes (åt inte upp dom) och då frågar hon vad jag har levt på idag, så svarar jag mat.
Så frågar hon om jag åt någon frukost, så sa jag ju såklart att jag ätit nåt så tittar hon konstigt på mig och säger "Och du ska självklart inte äta upp det där?" och tittar på min mat.
Så jävla jobbigt, kan dom inte bara låta mig va?

Mat idag:
Frukost: inget
Lunch: inget
Middag: en halv veggoburgare och lite mindre än en näve pommes,
två skivor tomat med mozzarella.

Är relativt nöjd med dagen, kunde skippat mozzarellan, men aja!
Fyller år imorn, vill inte...

Kommentarer
Postat av: nelmo

sv: Klart det är okej! :)



Fyller då år imorgon? Ska ni göra något speciellt? :) Hur mycket fyller du?

2008-11-08 @ 20:27:33
URL: http://nelmoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0