dooooooooown!

OKEJ, jag är såååå glad!!
Idag när jag var hos syster så fick jag syn på deras våg, och tänkte att jag kan väl faktist väga mig.
Och synen jag såg gjorde mig sååå glad, alltså...
För ca två veckor sedan vägde jag lite över 47 kg, och NU när jag vägde mig vägde jag 45.2, hur jävla underbart är inte det då?!
Även om det är mycket, så blir jag så jävla glad. Nu väger jag liksom lika mycket som när jag verkligen började byr mig om min vikt.
Så underbart är det =)
Längtar tills jag väger under 43 kg!
Det är inte så långt borta nu, hihihi.
Äntligen kontroll nu <333333

Hoppas det går lika bra för er!
Puss på er<3

Kommentarer
Postat av: lolobum

spyr du upp allt du äter?

Jag vill väga 45 kg men jag vet inte om jag kan leva så där. Måste man verkligen spy för att vara smal?

2008-09-10 @ 22:36:11
URL: http://lolobum.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0