Kvällspromenad

Hello!
Var nyss ute på en kvällspromenad på 30 min med hunden. Mycket skönt :), Inte riktigt pw, men nära intill! Det är synd att det är så jäkla halt ute...
Nu är jag varm, och känner mig extremt svag och mina händer skakar jättemycket.. Men det är smällar man får ta :D
Ska sova alldeles strax (om det går...), för imorgon är det en ny dag. Ska även upp tidigt, börjar tidigt imorgon. Då är jag som mest hungrig... Men det ska gå, för numera har jag alltid en flaska vatten bredvid mig i skolan som jag klunkar ur om jag känner mig hungrig.
Det bästa är ju att ingen frågar varför, då de vet att jag har den för att jag är hungrig. Hihi.
Annars idag har det väl gått bra, på lunchen åt jag på nån indisk buffé, där jag tog en röra med kikärter och någon med typ basilika och fetaost i, den med basilika var jätteäcklig så åt typ två fetaostbitar, och den med kikärter i åt jag typ halva, och halva riset.
Tillbaka i skolan försökte jag spy, men precis som igår kom det först typ magsyra (?), eller vad det var, och sen bara massa klumpar som gjorde ont. Men lite fick jag upp iallafall,
när jag kom hem åt jag två rostade mackor (äckeljag), tog tre men ville inte ha den tredje så jag gav den till min syster.
Middag blev nån vegetarisk stroganoff typ med spagetti, åt inte ens halva... Spydde även det.
Dålig dag, men imorgon ska bli bättre.

I helgen ska jag hem till mamma...
- Kan inte spy, eller träna där hemma... Mamma är alltid misstänksam plus att vår toalett är helt cepe, så det spolas typ inte ner, och så är väggarna papperstunna (hemskt haha) så man hör typ allt man gör på toaletten, äckligt, jag vet!
+ Dock är det lättare att slippa maten, på fredag ska jag umgås med en vän, och på lördag så behöver jag ändå inte äta. Mamma kollar aldrig om jag äter, och så kan jag ju ta in godis eller vad fan hon köpt in på mitt rum och "låtsas" äta, men ge bort allt till min lillebror. Perfekt!

Nej, nu ska jag fylla på min älskade flaska med vatten, borsta tänderna och sedan försöka sova!
Pusspuss

Och glöm inte kommentera, blir så glad utav era kommentarer!
Ge gärna förslag på vad jag ändra på och vad jag kan skriva mer om =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej!=)

Jag är 163. jag vägde mig (måndags) vägde jag 47 kg, förhoppningsvis väger jag mindre i morgon :s

stay strong, kram!

2009-02-11 @ 21:49:34
Postat av: e

Det ska stå 163.5 och inlägget var från mig, men det kanske du förstod;)

2009-02-11 @ 21:50:31
URL: http://weightless.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

2009-02-11 @ 22:11:41
URL: ootthttp://
Postat av: e

Usch, så hade jag det jättelänge också.. :s Varför är den nerpackad?=)

kram

2009-02-11 @ 22:24:06
URL: http://weightless.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0