23/3

Hejsan!
Idag imorse försökte pappa tvinga i mig frukost. Han sa att han inte trodde på att jag inte äter frukost i skolan och att jag skulle äta hemma. Jag skällde på han en stund och sedan gick han. När jag skulle gå kommer Frun ner och skäller på mig varpå jag skäller tillbaks.
Åt självklart ingen frukost i skolan :)
Till lunch åt jag en baguette med mozzarella och tomat, inte så bra men tog det som var bäst. Annars hade det varit pannkakor... Eh...
Efter skolan så följde jag med en kompis hem, och vi gick en halvlång promenad :), det var jättemysigt men iskallt. Och så fick jag lite motion också!
Senare bjöd hennes mamma på mat, eller... de hade dukat fram till mig och allting så jag vart ju tvungen att äta, tack och lov äter ingen i den familjen så värst mycket så jag stack inte ut så mycket! Tog jättelite potatisgratäng och några kokta morötter.
Till efterrätt var det ju (självklart!!!!) hallonpaj, tog en litenbit och åt under tystnad.
Sen fick jag vandra hemåt och nu är jag hemma!
Hoppas ni har haft en bra dag... min var halft.
Imorn ska bli bättre!!
Kan inte väga mig denna veckan eftersom Fruns unge är här, och som ni vet delar jag rum med henne, väldigt störigt.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Mysan

bra jobbat endå med maten!! jag tycker verkligen det inte låter som mycket alls.



min blogg har förövrigt blivit bortagen för någon anmälde den och "vi accepterar inte proana bloggar här på blogg.se" jävlar.. men ska fixa en ny ikväll så då får du min nya aderss=)

2009-03-24 @ 16:51:30
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/
Postat av: Mysan

varför kan inte människor bara låta en vara ifred och göra sin egen sak? blir så jävla sne



min nya blogg förövrigt http://thinftw.blogg.se/

2009-03-25 @ 20:56:21
URL: http://thinftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0