Äntligen har jag en Riktig våg.

Åh, vad jobbigt det var att rota fram vågen! Letade på fel ställe också... Så nu är det ännu mer röra inne i skjulet än vad det var innan. MEN JAG FANN DEN IALLAFALL <3 Så nu har jag ääääntligen en våg, och kan väga mig! :o
Den var dock lite dålig, den har ju stått i det där skjulet hela vintern! Men den får inte gå sönder, då vet jag inte vad jag tar mig till...
Iallafall, nu till min exakta vikt, som ni inte fått veta på hur länge som helst!
Idag väger jag 45.7 kg
Jag är superglad! Men även lite besviken, det kunde ju varit lägre... Jag blir nog inte riktigt glad förrän jag kommer under 43 kg-sträcket. Aja... Nu ska jag iallafall ut och gå en promenad!

Pusseli.

Kommentarer
Postat av: H.

Åh, hur lång är du då? Kramis och trevlig helg på dig :D

2009-03-06 @ 15:01:17
URL: http://molntussar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0