Duktiga jag!

Hm... Tog en skål müsli med yoghurt, åt ytterst lite medan de var kvar, sen när de gick så slängde jag allt. Självklart kom hennes kompis upp typ... 3 min efter och jag hade ju slängt allt, fick säga att jag skyndade mig för jag trodde de hade bråttom... De skulle ha mitt busskort nämligen.
Men jag åt typ ingenting så jag borde inte lida för det!
Nu är det bara resten av dagen som skall avklaras, min syster kommer ju hit på fika och jag vet inte riktigt hur jag ska klara det... Med gårdagens "anklagelser" så kommer de ju fatta om jag inte tar en flottig kaka, som jag INTE vill ha. Åh, vad jobbigt detta är!
Men jag löser det på något sätt, jag skulle ju kunna smyga ner det i tröjarmen, men risken att bli upptäckt är ju kolossal... Äsch, jag kommer på något. Så har vi ju hund också! ;)

Ska väga mig sen, kan inte nu eftersom jag delar rum och pappas frus dotter är fortfarande hemma.
Sen, återkommer då!
Ha det bra så länge ♥


Allegra Versace

Kommentarer
Postat av: I

okejj:) tack för tipsen, skall testa:) Annars, har du någonsin testat laxerande? Om du har, så fungerar det för dig på något sätt?:S:)

2009-03-07 @ 13:53:15
URL: http://iwannabethin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0