Dumma dumma dumma dumma mig

Hej, har icke skrivit sen lördags! Det är för att jag har varit hos min vän sen lördags.
Vill ni veta vad jag har ätit? Klart ni vill!! Kasta gärna glåpord och annat fult över mig, det är jag värd så mycket.
Detta är sen i lördags då.
4 chokladpraliner
4 fullkornsmackor med ost+papricka
En cookie (sådan stooooooooooooooooooor :'(((((( )
Chai-latte
En varma koppen
FEM fattiga riddare med blåbärssylt.
Öh, ?!?!?!

JAG VILL BARA DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ.
Men direkt när jag kom så frågade hon om jag ville ha mat för hon skulle beställa på grillen, hamburgare och sådant. Då sa jag iaf nej, men resten. Vill bara slå sönder mig själv. Vågar inte väga mig. Och jag som skulle väga under 45 kg?
Ha!
Jag är en äcklig liten idiot.
Skriver när jag är lite gladare..

Kommentarer
Postat av: H.

Kämpa vidare hurru! :)

Oj.. vad lite :( Hur lång är du? Mitt mål är 37 kilo! Men jag äter hela tiden känns det som, så det är inte konstigt att jag inte går ner i vikt :<

kramis <3

2009-03-09 @ 16:19:00
URL: http://molntussar.blogg.se/
Postat av: H.

Hm. Kalla mig glömsk/dum i huvudet, för jag kommer verkligen inte ihåg om jag har frågat detta ännu. Men hur mycket väger du?

Jag är typ lika lång som dig, 158! Helst utav allt skulle jag vilja vara 170 och väga 45 kilo. Det skulle vara så fint. När man är kort så ser man lättare tjock ut och jag ser verkligen F-E-T ut.



Vi får kämpa på! <3

2009-03-09 @ 16:28:35
URL: http://molntussar.blogg.se/
Postat av: maria

åt du det på en dag?

2009-03-10 @ 01:02:32
URL: http://metrobloggen.se/estland

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0