Good day

Hello!
Inte skrivit på ett bra tag, sorry...
Denna dagen har iallafall varit bra! Börjar klockan tjugo i åtta, så jag försov mig lite men det är skitsamma... Ingen frukost som vanligt, utan bara lite vatten.
Åker till skolan och har tråååkigt, till lunch åt jag teriaky (?) lax som jag sedan tränade bort på gympan. Åh vilket pass det var! Skitjobbigt men härligt ändå. Haha. Det är så skönt att vi har våra gympalektioner på ett gym! Helt underbart.
Iallafall, efteråt så ville alla äta, utom jag. Så jag sa promt nej och antar att ingen ville då heller. Dom köpte bara bullar och mackor -.- haha, men jag tog ett tuggumi istället.
Sen kom jag hem, vid fem och satte mig en stund vid datorn för att kolla vad som hänt (dötråkigt), och sen var det middag.
Spagetti med nån linsröra, tog lite spagetti och lite utav linsröran.
Efter middagen gick jag och spydde upp allt. Det har börjat bli lättare att spy också... Höhö.
Sen vägde jag mig på vår enormt usla våg (som man faktiskt inte kan lita på ett dugg...) men jag vägde iaf ca 46 kg,
dock vet jag inte hur mycket den vågen stämmer...
Hope it does.

Nu ska jag låta mitt hår torka för att sedan sova.
Är skittrött.
Pusseli

Kommentarer
Postat av: tess

nejnejnej, spy för allt i världen inte! Finns så många nackdelar och så få fördelar! Läs gärna mitt inlägg "spy inte" under "tips" om du har tid och lust :)

2009-03-03 @ 01:07:39
URL: http://nuskadetske.blogg.se/
Postat av: Josefine

Åh, jag önskar att jag såg ut precis som tjejen i mitten på bilden!

2009-03-03 @ 01:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0