Gynning is in tha house!

Heejsan!
Är hemma igen, har inte kunnat skriva förrän nu för jag har liksom inte haft tillgång till en dator.
Well, det gick rätt bra i skolan. Jag åt en halv baguette (rätt liten) med mozzarella och tomat + pesto. Sen efter skolan gick jag och en vän till gymmet där vi såg Carolina Gynning, snacka om att man blev peppad då! När hon tränade samtidigt som mig. Hehe...
Efter gymmet skulle jag till min farmor på middag, vilket gick lite halvt. Bra med maten, dåligt med att alla skulle lägga sig i.
Åt en halv laxfilé och en potatis och några broccoli. Redan då påpekar farmor, jag säger att jag inte är så hungrig.
Sen är det fikadags, kladdkaka och te. Jag ääääääääälskar kladdkaka.
Tog ingen och farmor började gnälla och blabla, så slänger pappa ur sig "Bantar du eller?" och jag ba "Nej, men man måste inte vara sugen på allt jämt" och så kommer pappas fru där "Men när man är hos farmor så är det bara bita och le och ta det som bjuds" och jag var nära på att börja grina för det var så jävla pressat.
Farmors frågor om varför jag inte åt och hennes tjat på att jag iallafall skulle ta en bit pågick under hela fikat.
Irriterande... Men jag är iallafall jäkligt stolt över mig själv, kladdkaka är någonting jag är sjukt svag för. Det enda jag tänkte på när dom tog in den var "Se det som en utmaning mot dig själv, du kommer vara så jäkla stolt över dig själv och du slipper alla äckliga kalorier".
Härligt! Nu MÅSTE jag plugga för jag har en grej som ska lämnas in imorn. Helst av allt vill jag bara krypa ner under täcket och sova...
Helg snart iallafall, ingen skola då. Hehe.
Puss!

Kommentarer
Postat av: e

Toppen, men hur ska vi kunna få varandras nummer? Jag vågar inte skriva ut mitt här..;p visst är du medlem på anamia?



Åh, Gynning är ju så sjukt snygg! Och fan va duktig du va som stod emot kladdkaka=)!!

kram, stay strong!<3

2009-03-04 @ 21:12:44
URL: http://http://weightless.bloggagratis.se
Postat av: m.o

Stolt över dig att du inte åt kladdkakan, för jag vet hur mycket du älskar det :*<<

2009-03-04 @ 21:14:00
URL: http://hellion.blogg.se/
Postat av: e

Ska göra det!=)

ja hon har jättefin kropp OCH ansikte, vissa människor har allt..



Förstår det, så sjukt jobbigt att alla ska bry sig så mycket :s Jag vet vad jag gör, mitt liv, mina val lixom..

kram

2009-03-04 @ 21:20:31
URL: http://weightless.bloggagratis.se
Postat av: e

Yepp, har du gratis sms btw?=)



Jaa jag har också en sån kompis!! Fast det värsta är dock att hon kan äta vadsomhelst och typ 4 gånger mer än mig och ändå vara smal och perfekt :(

kram

2009-03-04 @ 21:34:29
URL: http://weightless.bloggagratis.se
Postat av: tess

jag förstår att det var jobbigt men att det kändes bra när det var över. Jag blir nästa barnsligt stolt när jag har lyckats låta bli med något som var svårt att stå emot :P!

2009-03-05 @ 10:19:01
URL: http://nuskadetske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0