Hora

ÅÅHHH, åt middag nyss, tacos. Åt en sån mjukrulle med jättelite qournfärs och diverse grönsaker och två skedar keso vid sidan om.
Så frågar F när jag ätit upp tacosen, och var på keson, varför jag bara åt keso, sa sa jag för att det är gott.
Och så säger pappas fru att jag borde äta lite mer färs, och jag säger att jag inte vill ha.
Sen efter ett tag säger pappa att jag borde äta lite sånna tacochips, och jag säger nej, då säger hans fru typ "Jag håller med din farmor, äter du sådär så kommer du bli en sticka" "Du har börjat äta mycket mindre på den senaste tiden"
och då säger hennes dotter på 13 år; "jaaa det har du faktiskt",
och jag ville bara döööööö. Jag försvarade mig med att man inte måste vara hungrig jämt osv, itne hjälpte det. Men jag tänker inte äta mer för det, de vill bara att jag ska bli tjock.
DE VILL ATT JAG SKA BLI TJOCK.

Kommentarer
Postat av: e

Jaa som jag skrev på sms så tycker jag att du ska unna dig en glassmaraton-dag =) Det kommer inte skada speciellt mycket och då kanske dina föräldrar blir mindre oroliga om de ser att du vräker i dig glass :p

Ett tips för att lugna föräldrarna är att ständigt prata om mat, olika maträtter, att du är sugen osv. Hjälpte för mig iaf=)

kram<3

2009-03-06 @ 21:57:09
URL: http://weightless.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0