Min vååååg :(

God morgon! =)
Idag är jag ledig, så jag slipper äta något, förrän middagen, om jag inte slipper den också för jag ska iväg! :D Det vore ju helt underbart..
Jag funderar även på att gräva fram min våg på något vänster, vill så gärna veta hur mycket jag väger. Börjar få abstinens. Grejen är, att den ligger längst in i ett skjul, under en studsmatta, bord, andra lådor osv. Jag vet inte ens vilken låda som är min! :O
Men det fixar jag... MÅSTE ha vågen! Om jag får ut vågen, ska jag väga mig och sedan låta er veta. Känns dumt att inte säga hur mycket jag väger osv, men det är för att min våg är nedpackad..
Iallafall, efter det så ska jag ut och gå en promenad, det är inte snöstorm ute!! :D

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0