Natti

Nu ska jag sova..
Min syster kommer på fika imorn, får se hur pass bra jag lyckas efter dagens händelse vid middagsbordet, jag vill verkligen inte äta massa kakor och shit, men jag vet att pappas fru pratar med min syster om sådant. Sist var ju för bara någon månad sen då hon hade kommit till min syster och sagt det, fick jag höra av min syster efteråt.
Men jag kan inte låta mig nedslås av något sådant, jag löser det.
Får väl spy isåfall!

Men denna dagen gick faktiskt bra, kan summera lite.
Frukost: -
Lunch: -
Middag: Ett mjukt tacobröd, pyttelite qournfärs, majs, sallad, gurka. Keso vid sidan om.

Träning: 40 min rask promenad.

Är rätt nöjd faktiskt.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: moi

Svar: jag hatar sådana sug! jag hatar att äta, att svälja osv. men tugga på saker.. känna smaken osv.. jag hatar det också iofs, men man får sug efter det!helt konstigt egentligen.

you're right though, vatten är vår vän.

kram på dig!!

2009-03-07 @ 10:43:15
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0