och jag lämnar inga fotspår ens i sand

ÄNTLIGEN är jag hemma från skolan!
Satt de två sista lektionerna och stirrade på klockan och blev nästan irriterad för att den gick så sakta... Men var på sista lektionen i en halvtimme sen orkade jag inte mera så jag packade mina grejer och gick.
Idag har det gått rätt bra, till lunch åt jag ca en näve (en hand) ris och liiite grönsaker i rödcurry. Jag åt med pinnar så att det skulle gå långsamare och bli svårare för mig att äta. På så vis var alla andra klara låångt innan jag hunnit äta upp hälften!
Dock när vi kom tillbaka till skolan fick jag hemska bröst- och magsmärtor. Men det är över nu, lite grann är kvar dock bara i magen...
Så nu sitter jag på mitt rum med en kopp chai-te för att lugna magen lite, och mätta lite.
Idag blir det ingen träning, men imorrn så! :D
Lite på rummet kanske, men imorn ska jag till gymmet så.. =)
Hur går det för er? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0