Vänner

Unnade mig stekta äpplen med kanel och vaniljyoghurt innan. Behövdes faktiskt, och det är ju inte så mycket kcal heller, kanske mest i yoghurten, men det tränar jag bort!
Nu ska jag till en vän, orkar egentligen inte men måste umgås också. Var länge sen nu.
Men eftersom jag slagit vad med henne om att inte äta godis, chips eller nåt så slipper jag om hon skulle föreslå ;)
Smart :D

Kan tyvärr inte väga mig alltså *arg* men försöker imorn, om inte Fruns dotter är hemma!
Men ska dra till bussen nu, ha en kul lördag. Puss!
 

Kommentarer
Postat av: H.

Åh, då är vi typ samma lika du och jag! Vilken är din drömvikt? :) kramis, hoppas du har och har haft en trevlig lördagskväll!

2009-03-07 @ 22:30:14
URL: http://molntussar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet att det inte är lätt, tro mig, men försök att inte spy, tänk på dina tänder. när de väl är förstörda kan man inte göra något, och det kostar skjortan med nya tänder.... jag är redan problempatient hos tandläkaren... not nice!!

2009-03-08 @ 09:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0